woensdag 29 mei 2013

Mijn Camino's: Video 2013 - Boek 2010

Twee camino´s in drie jaar tijd. Het blog van 2013 is op deze site te lezen. Momenteel ben ik de film aan het monteren. Hieronder een paar fragmenten.
Mijn boek ON THE ROAD over mijn Camino van 2010, van Grubbenvorst naar Santiago, is nog altijd leverbaar. Voor € 22,95, exclusief eventuele verzendkosten. Mail maar even naar gerardstaals@gmail.com
ON THE ROAD telt 302 pagina´s, waarvan 25 met kleurenfoto´s.


Video's. Even een introductie. Een kort interviewtje bij de start van  mijn Camino 2013, in Saint-Jean-Pied-de-Port. De video's in dit blog zijn een opstart van de montage van MIJN CAMINO 2013 - THE MOVIE. Maar het in elkaar zetten daarvan gaat nog wel een tijd duren.



Bij aankomst (20 mei 2013) in Santiago de Compostela laat ik me door Frans kort interviewen op het grote plein voor de kathedraal. De klus is geklaard. Bekijk de video:


Bij de beklimming van Cruz de Ferro en de passage van O Cebreiro heb ik vanuit de taxi nogal wat video's gemaakt. Moet alles nog aan elkaar zien te lassen. Maar bij deze alvast een klein voorproefje, een drietal try outs:

1. Op weg naar Cruz de Ferro op 1505 meter


2. Op de top van Cruz de Ferro



De passage van O Cebreiro op 1310 m. en de Alto San Roque


Geen opmerkingen:

Een reactie posten